Lynx GL 3900 -83
Rajd R60L -77 (Eller bara R60 då förlängningen är borttagen för att öka manöverförmågan )
Rajd R60 -76 (Trasig växellåda Blir ett offer till skotergudarna)
Yamaha från mitten av 90-talet
Hej vad den gick! Men det är inte så konstigt med ett sånt underverk som motor
Blev riktig sugen nu på sätta igång nån av mina Alpiner men tiden räcker inte riktig till just nu
Var ute och plöjde lite puder igår, närmare 6 mil blev det nog...
Bjuder även på en fastkörning och lite rem-börning men det är gratis! Hade jag bara kommit ihåg att jag hade back på en gång så hade det gått fortare att ta sig lös...
Det är rätt brant där faktiskt men det är ju svårt att fånga på film dock.
va fan, det är ju en alpine man ska ha nu och inte en elan. körde fast minst 15 ggr igår
Mina skotrar Ski-doo Elan ss-73 (renoveringsobjekt) Ski-doo Elan-74 singel Ski-doo Elan-74 (lekskoter med en mag 338) Ski-doo Elan-76 singel
Amf ski-daddler super scout mark II-68 (pågående renovering)
arctic cat pantera 600-02 (familjemaskin)
Var och åkte lite Alpin i går(söndag),Fy f¤n vad tung och osamarbetsvillig den maskinen var tacka vet jag en Trioman,eller så hann jag inte få in körtekniken för Alpin
trioman75 skrev:Var och åkte lite Alpin i går(söndag),Fy f¤n vad tung och osamarbetsvillig den maskinen var tacka vet jag en Trioman,eller så hann jag inte få in körtekniken för Alpin
Det har tagit mig ett år nu men nu börjar jag få in tekniken faktiskt...
Alpine 1:an är såld nu, så hädanefter klassar jag väl inte riktigt in i retro då Alpine 2:an är från -88. Dock så verkar det ju finnas ett intresse för lite dubbelbandare så jag får väl husera i laglöst då hädanefter.
Det blev en sista testkörning innan 640:n lämnade gården, den gick faktiskt foorbajjat fint.