http://norran.se/nyheter/norrochvasterb ... 134257.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvh Janne.
Bildreportage från Lövångerträffen 2011 från Norran.
Bildreportage från Lövångerträffen 2011 från Norran.
Yamaha SRX440-79.
Yamaha SRV540-81
Yamaha SRV 540-82.
Yamaha Exciter SX-93
Yamaha SRV540-81
Yamaha SRV 540-82.
Yamaha Exciter SX-93
Re: Bildreportage från Lövångerträffen 2011 från Norran.
Verkar som att dom har anställt fotografen från Trafikmagasinet i Falunm@dkoffe skrev:Och dom bilderna är bra?
Tacka vet jag våra fotografer på Retroskoter.
I ett reportage från bilsalongen i Geneve kunde man på sin höjd få se en inzoomnig av en blinkers ,ett tändningslås eller kanske
en backspegel.......... suck!!
- marino carlsson
- Sponsor medlem

- Kontakt:
Världens uslaste reporter/fotograf tackar också för en fantastiskt trevlig helg i Lövånger. Med mitt 2,45 meter långa objektiv är det väldigt svårt att få några överblicksbilder utan att sitta i en helikopter och med skruvningar och jobbet i pulkan fanns inte energi över att flyga runt å fota så mycket så det blev inte många bilder tagna. Efterlyser därför med ljusets hastighet någon/några bilder högupplösta med ok skärpa att få använda till reportaget i tidningen Snö Skoter. Deadline var för 2 månader sedan så jag hoppas att någon kan göra en insats för Jannes skulle om inte för min och skicka mig en bild eller 2 på marino@retroevent.se snarast möjligt. Har lite mingelbilder så skulle vilja ha från körningen antingen i skogen eller efter sjön. Att någon skulle ha en bild av karavanen efter isen vågar jag inte ens drömma om men om så är fallet är det mycket välkommet.
http://www.retroevent.se
Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
- marino carlsson
- Sponsor medlem

- Kontakt:
Var inte så hård mot fotografen för Norran. Dagstidningar har en tendens att fota lite mycket detaljbilder men bilderna är inte usla. Motivet kanske inte faller er i smaken men fotot är bra. Vi skall vara glada att vår verksamhet får så mycket uppmärksamhet som den får och att gallskrika över att bilderna inte är vad man förväntat sig gör nog ingen mera sugen att fota. Det går säga med lite bättre valda ord. Typ att det vore önskvärt med lite mer överblicksbilder och mer bilder där skotrarna fick synas i sin helhet.marino carlsson skrev:Världens uslaste reporter/fotograf tackar också för en fantastiskt trevlig helg i Lövånger. Med mitt 2,45 meter långa objektiv är det väldigt svårt att få några överblicksbilder utan att sitta i en helikopter och med skruvningar och jobbet i pulkan fanns inte energi över att flyga runt å fota så mycket så det blev inte många bilder tagna. Efterlyser därför med ljusets hastighet någon/några bilder högupplösta med ok skärpa att få använda till reportaget i tidningen Snö Skoter. Deadline var för 2 månader sedan så jag hoppas att någon kan göra en insats för Jannes skulle om inte för min och skicka mig en bild eller 2 på marino@retroevent.se snarast möjligt. Har lite mingelbilder så skulle vilja ha från körningen antingen i skogen eller efter sjön. Att någon skulle ha en bild av karavanen efter isen vågar jag inte ens drömma om men om så är fallet är det mycket välkommet.
http://www.retroevent.se
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
Hehe,Lövångerträffen 2011 ligger som 3:a på mest lästa på Norrans hemsida denna vecka
Mvh Janne.
Mvh Janne.
Yamaha SRX440-79.
Yamaha SRV540-81
Yamaha SRV 540-82.
Yamaha Exciter SX-93
Yamaha SRV540-81
Yamaha SRV 540-82.
Yamaha Exciter SX-93
Verkar vara en hur lyckad tillställning som hälst!!!
måste besökas och upplevas nästa gång !! ser ut som blåröken e godare i Lövånger!!
// " Nothing stops the oldies"
måste besökas och upplevas nästa gång !! ser ut som blåröken e godare i Lövånger!!
// " Nothing stops the oldies"