Blev ingen provtur idag tyvärr

Jag skulle spänna mattan och då gick bulten av. Har inga såna bultar hemma så jag får fara och köpa imorgon. Annars gick allt bra och det såg faktiskt mycket lovande ut
Spenderade lite tid på att tillverka en liten konsoll till olika saker.. Tror jag fick med allt

Primer, nödstopp, lysknapp med av/halv/hel, och så bränslepumpen känndes lämplig att sätta där också för den hade inget ställe än. Konsollen ska lackas sen, nu vill jag bara få ihop den
Monterade även en dyna, det blev en omklädd Alpine dyna som hade ganska bra passform. Större dyna än så är bara onödig
Alla bränsleslangar är nu på plats, och gasvajern fick jag dit också. Det som återstår är att få dit bromsvajern.. Jag har 2 st liggandes, den ena får jag inte loss och den andra är småtrasig så den vill jag helst inte använda, och jag har inte lyckats hitta en ny vajer i dom 2 butiker jag har varit idag. Men det löser sig väl som vanligt
Nåja, jag har iaf kört pallbocksrace med den idag, och allt verkar fungera, mattan börjar snurra, variatoravståndet verkar stämma ganska bra, jag var helt nöjd tills bulten gick av..
Här är iaf lite till helhetsbilder på hur den ser ut som nästan färdig!
Imorgon MÅSTE det bli provkörning! Sen är det bara koppla el till lysena och då är den förhoppningsvis färdig för tillfället