Gunnar skrev:hehe, jag har fundera lite på att göra "SRX breddning" MEN jag måste ha nått att göra nästa år så de får vänta
De är sant, man kan ju inte gå och bli helt utan göra en höst.
Från de ena till de andra, hittade igen din Phazer tråd på snowmobile, verkade som du aldrig kom till skott med nån bromsning på den motorn eller var de inte hela tråden?
Såg även att du och Hulken disskuterade om att de inte går bromsa en Phazer utan att plocka lös motorn, äre så jävligt??
nej de blev ingen bromsning på den pga att det gick inte att få dit turbinen. Hulken byggde en gigg till sin men de har inte blivit nån bromsning än för han... Hans motor blir arg!
Gunnar skrev:nej de blev ingen bromsning på den pga att det gick inte att få dit turbinen. Hulken byggde en gigg till sin men de har inte blivit nån bromsning än för han... Hans motor blir arg!
Ajdå de va så jävligt....hmm...illa
Vet du om hulken hade nån gissning på ungefära hk.
han snackar om 100hk med singelrör på sin motor...men han är lite lat så det kommer nog dröja innan han bromsar den.(fast han har en egen bänk)
just nu leder jag över han för jag har kört fortare me min "phazer-motorn" Hinner nog bromsa min före så där leder jag snart också
Gunnar skrev:han snackar om 100hk med singelrör på sin motor...men han är lite lat så det kommer nog dröja innan han bromsar den.(fast han har en egen bänk)
just nu leder jag över han för jag har kört fortare me min "phazer-motorn" Hinner nog bromsa min före så där leder jag snart också
100 med singel pipa...de låter de...fasst då har han de inte svart på vitt än
Jag skulle bli jädrigt glad om jag har 80hk i min, men 70hk är nog närmare sanningen...
Gunnar skrev:han snackar om 100hk med singelrör på sin motor...men han är lite lat så det kommer nog dröja innan han bromsar den.(fast han har en egen bänk)
100 med singel pipa...de låter de...fasst då har han de inte svart på vitt än
Jag skulle bli jädrigt glad om jag har 80hk i min, men 70hk är nog närmare sanningen...
Man tar ju runt 50hk ur enstånkorna så 100hk ur en reedsmotor ska inte vara nå problem med en pipa, kan tillägga att det är ingen vanlig PSI pipa som sitter där.
Men som sakt de är bara på papper just nu.