Ojdå, har läst igenom alla 24 sidor nu, och vilket bygge!
Du verkar vara en som får till det mesta men som har rätt mycket otur. Men så är det, när det börjar gå hårt och varmt vill inte allt hänga med riktigt
Väntar på Elan-blizzarden nu, den kommer att bli brutal och skaka om Veteranklassen rejält
Börjar få lite gulfeber och de är du som har smittat av dig
Det kallas envishet tror jag
Jag hade egentligen velat sätta en tid med 640:n nån gång.. Förra säsongen så funkade ju motorn 1 tävling iaf men då funkade inte variatorn istället. Man hinner aldrig testa grejerna innan man far till en tävling så alltid är det nåt som ska jävlas. Känns fortfarende som att jag inte borde överge den här motorn för potentialen för ett bra resultat finns, det är jag rätt säker på. Men men, man kanske stoppar den i nåt annat chassi istället Om det går nåt som väger ännu mindre
Jag tänkte en 60 tals olympic kanske för då hamnar man ju i rätt klass. Ett annat alternativ hade varit en citation för på dom går det att plocka bort mycket vikt och dom är inte tunga från början, men ska man ha citation med aluchassi så hamnar man genast i stora fläkt och det var väl lite att ta i med en 640 som kom till i 1968...
Holländaren skrev:Kan ju säga att inspirationen är på gång Håller just nu på organisera om garaget, har flyttat på det mesta redan och det börjar bli lite ordning i ena delen iaf.
Såhär ser skoterhörnan ut för tillfället.. Nu när dom står på rad så kanske man lyckas inse att man faktiskt har nog med skotrar.. Saknas dessutom några maskiner här
SvennE skrev:En CAT bland Hermelinerna jag vill ha den!!!
Ha, men den kissen är inte min så du får fråga Jocke. Tror dock inte han går med på att du ska få den
Misstänker att det blir 3 st katter i garaget nu till helgen för det står redan 2 st och nu ska det dit en till Puma. Snart får jag inte plats med mina egna skotrar längre
jag började forska i trådar ang puma och såg sen att det var en importare och jockes.. jaja men dom håller ju borta råttorna iaf..
Förresten, det är alltid roligt att läsa om era projekt och följer allt med spänning
Holländaren skrev:Lånade ett par trattar av Gunnar, det var som pricken över i:t
Nu är det kört för nu kommer jag vägra köra med några andra gasare, nu när man har sett hur det kan se ut...
Nu har jag plöjt igenom hela den här 25-sidiga tråden på en kväll. Måste gå & duscha nu...
Ja må då säga du har fått till en riktig best.
Det är nästan så att man tror att den där Elanen inte vill bli tuktad och det är därför du fått slita så ont. Det är nästan övernaturligt vad det har jävlats.
Kanske nån borde komma och läsa över skotern åt dig. Nåt medium från Tv4 eller nåt.
Lova här och nu att du fortsätter i samma goda anda och att du uppdaterar fortlöpande. Det här är f*n tamme det ballaste jag sett på bra länge.
Jag har t om. plockat fram ett par av julölen för att svalka mig mellan varven. Valde naturligtvis en passande sort... Gôtt...
Nu, snart vill vi se storkubikarn tala!!
autosol kan visst ersätta zinksalva på näsan också
Nu har jag plöjt igenom hela den här 25-sidiga tråden på en kväll. Måste gå & duscha nu...
Ja må då säga du har fått till en riktig best.
Det är nästan så att man tror att den där Elanen inte vill bli tuktad och det är därför du fått slita så ont. Det är nästan övernaturligt vad det har jävlats.
Kanske nån borde komma och läsa över skotern åt dig. Nåt medium från Tv4 eller nåt.
Lova här och nu att du fortsätter i samma goda anda och att du uppdaterar fortlöpande. Det här är f*n tamme det ballaste jag sett på bra länge.
Jag har t om. plockat fram ett par av julölen för att svalka mig mellan varven. Valde naturligtvis en passande sort... Gôtt...
Häfrigt projekt må ja säga!
letar själv efter en Elan och vill trycka ner en rotax 503 eller en spirit 500!
vet du nån som har en elan komplett chassi och skräpar ?
Bengtsson skrev:Häfrigt projekt må ja säga!
letar själv efter en Elan och vill trycka ner en rotax 503 eller en spirit 500!
vet du nån som har en elan komplett chassi och skräpar ?
alla vi är väl intresserad av elan, svåra att hitta dok