Mvh Per
Borrning för montage styrstål
Slipar upp hålen för svetsen Bränsletanken prövas Nu ska
Tack!, elektrolyt tror jag det heter... kan välja mellan silver eller guldaktigt, valde de sista.mRetro skrev:Klart intressant bygge.
Vad gjorde du för ytbehandling på boggien?
Läste inte din fråga riktigt, ja de e precis som du sägerwiktorin skrev:Jag tror du måste lägga upp ett par bilder till. Förstod jag det rätt att främre svingen kan fjädra ihop men begränsas av "bulten" som sitter där balatan skulle ha suttit. Alltså när den fjädrar ut.
mvh Roger
Tack, ja jag kör på så får vi se, men de borde gå..Katanan skrev:Man kan bara imponeras!! Tvivlar inte på att du är startklar i Januari!
Tack Henke!, men du behöver inte bli så imponerad, en del av momenten är gjorda lite tidigare, men nu börjar jag komma ikapp med bilderna, men ibland på helgerna så blir klockan runt 03:00 innan man lägger sej...är lite störd av men,men...Bucket skrev:Imponerande va fort det går och det blir ju så jävulskt läckert. Hur många anställda har du som jobbar med skotern? Fan chefen skulle bli överlycklig om jag hann med lika mycket som du på en dag.
Som sagt,riktigt läckert!!!!
Henke
Hmmm...är inte riktigt med hur du menar Roger, men jag hade tänkt sätta anslutningen i front gaveln, ingenting uppe på...fatta jag frågan rätt?wiktorin skrev:Finns det nåt att tänka på när man monterar anslutningen på tanken. Anslutningen på vänster sida med en slang böj ner mot höger eller anslutningen på höger sida med en kort slangstump.
Hoppas du förstår hur jag menar. Annars får du se till att montera på din och ta ett kort![]()
//Roger
Front gaveln, men till höger eller vänster sett i färdriktningen. Har en Wahltank som jag tänker montera en anslutning på, maskinen är tänkt att gå rakt fram, uppåt och i vänstersväng he he..Hirth skrev:Hmmm...är inte riktigt med hur du menar Roger, men jag hade tänkt sätta anslutningen i front gaveln, ingenting uppe på...fatta jag frågan rätt?wiktorin skrev:Finns det nåt att tänka på när man monterar anslutningen på tanken. Anslutningen på vänster sida med en slang böj ner mot höger eller anslutningen på höger sida med en kort slangstump.
Hoppas du förstår hur jag menar. Annars får du se till att montera på din och ta ett kort![]()
//Roger![]()
Mvh Per