Var ut på en tur här om dagen och jag hade lite tur såg jag idag när jag skulle tuna vidare. Jag hade glömt att sätta tillbaka sprinten som ser till att inte muttern som håller övre drevet rallar upp så när jag öppna kedjehuset ramla muttern lös. Tyckte sekundären kändes lite glapp
Nåväl, under testturen så kändes att det inte var som man vill ha det. Sen när de börjar varva lite (typ omedelbums när man nyper full gas) så är de som den misständer istället för varvar på å drar. Känns het just i startögonblicket men sekunden senare så smattrar de å har sig. Undra om CDI-boxen spökar eller om det är tändningen som står galet?
Har testat bestycka upp å ner för att se om det är att den får för mycket eller för lite soppa och det är som jag tycker den går bättre när den får mindre soppa men nu vågar jag inte bestycka ner mindre.
220/250 har jag i nu. Svarvade 34:or med UFO. Inga luftfilter.
Någon som har någon ide?
Här är en liten filmsekvens iaf, vet inte hur bra ljudet hörs men ja tycker mig kunna höra att den inte låter bra även på film
http://www.youtube.com/watch?v=ePwdIrKlgTs" onclick="window.open(this.href);return false;