Välkomna till Veteranskoterträff i Lövånger den 22-24/2-08 !
om det håller i sig med kylan nu så går det bara bra att köra skoter i lövånger på träffen, för jag vet en som har sladdat den .. fram å tillbaks.. å fram å tillbaka, så leden ser visst ut som ett salsgolv
men jag ska nog ut en sväng med 97an och sota ur den i helgen, så det är tveksamt om det överhuvetaget finns nån led sen 
LYSTRING!!!!!!
Hallå,och LYSTRING ALLA SOM KOMMER PÅ VETERANTRÄFFEN
Efter samtal med Storstugan idag så fick jag veta att det är anmält 8 personer till middagen,vilket man kan tro är det ungefärliga antalet som vill gå på puben efteråt.
Tyvärr är det antalet för lite för att dom ska kunna dra i gång puben "bara" för oss,som ni säkert förstår.
Så nu skulle jag vilja uppmana alla som tänkt äta middag på kvällen att anmäla sig och även ge mig en "hint" om ni tänkt besöka puben,så att jag kan lämna besked till Storstugan.
OBS! : Middagen blir av hursomhelst,så de är inga problem.
Bifogar mailet från Storstugan idag:
Hej Janne!
Vi har haft ett personalmöte under lunchen idag och om det inte blir fler anmälda till kvällen så måste vi nog ställa in puben.
En förutsättning för att ha pub kväll är ju att det blir många från ert gäng som skall dit så att vi har en grund att stå på.
Det är nämligen supé och dans helgen innan och den 23:e är helgen innan lön så… ja, du förstår nog hur tankarna går.
Vi får helt enkelt hoppas på att det är många skoterintresserade som önskar gå på puben. Storleken på er middag är som vi
pratade om på telefon beroende på antalet anmälda och vi får se hur det blir när vi närmar oss den aktuella helgen.
Med vänlig hälsning
Peder Lundmark
Efter samtal med Storstugan idag så fick jag veta att det är anmält 8 personer till middagen,vilket man kan tro är det ungefärliga antalet som vill gå på puben efteråt.
Tyvärr är det antalet för lite för att dom ska kunna dra i gång puben "bara" för oss,som ni säkert förstår.
Så nu skulle jag vilja uppmana alla som tänkt äta middag på kvällen att anmäla sig och även ge mig en "hint" om ni tänkt besöka puben,så att jag kan lämna besked till Storstugan.
OBS! : Middagen blir av hursomhelst,så de är inga problem.
Bifogar mailet från Storstugan idag:
Hej Janne!
Vi har haft ett personalmöte under lunchen idag och om det inte blir fler anmälda till kvällen så måste vi nog ställa in puben.
En förutsättning för att ha pub kväll är ju att det blir många från ert gäng som skall dit så att vi har en grund att stå på.
Det är nämligen supé och dans helgen innan och den 23:e är helgen innan lön så… ja, du förstår nog hur tankarna går.
Vi får helt enkelt hoppas på att det är många skoterintresserade som önskar gå på puben. Storleken på er middag är som vi
pratade om på telefon beroende på antalet anmälda och vi får se hur det blir när vi närmar oss den aktuella helgen.
Med vänlig hälsning
Peder Lundmark
Yamaha SRX440-79.
Yamaha SRV540-81
Yamaha SRV 540-82.
Yamaha Exciter SX-93
Yamaha SRV540-81
Yamaha SRV 540-82.
Yamaha Exciter SX-93
- Gunnar
- RETRO POLICE CREW

Men vafan är det ingen som ska på pubben?? vi från Lule kommer så de är 4st...
annars så kan vi ha fest på vårat "hotell"....
Joo janne, den där Björn eller va han hette har slutat på lövångers kyrkstad. tror han heter peter han man nu ska prata me....
annars så kan vi ha fest på vårat "hotell"....
Joo janne, den där Björn eller va han hette har slutat på lövångers kyrkstad. tror han heter peter han man nu ska prata me....
ET250 turbo
Vmax4 turbo
EX500F/A Dragrace
Snö: 6.07sek/128 @150m
Gräs: 6.58sek/124@152m
Snö: 8.01sek/132@201m
Bästa 60fot: 1.74
Hallå Gunnar!
Ja,jag håller med dig fullständigt!
Kan nog bli trångt i eran koja.......
Ja,jag har pratat med Peder idag och känner honom väl,och han har jobbat där tidigare också,så vi har pratat igenom vad som gäller,så han har full koll på läget och vad som gäller.
Jag säger så här......(nu är jag ju ingen "pubstrykare iofs) att om det inte blir nån pub så är väl de inte hela världen.....vi har ju utflykten,lunchen,bad,bastu,filmvisningen,middagen,eller hur
Vi kommer att ha trevligt ändå,men visst hoppas jag att det kan bli en pubkväll också,men det ser svårt ut måste jag säga i nuläget.
Mvh janne.
Ja,jag håller med dig fullständigt!
Kan nog bli trångt i eran koja.......
Ja,jag har pratat med Peder idag och känner honom väl,och han har jobbat där tidigare också,så vi har pratat igenom vad som gäller,så han har full koll på läget och vad som gäller.
Jag säger så här......(nu är jag ju ingen "pubstrykare iofs) att om det inte blir nån pub så är väl de inte hela världen.....vi har ju utflykten,lunchen,bad,bastu,filmvisningen,middagen,eller hur
Vi kommer att ha trevligt ändå,men visst hoppas jag att det kan bli en pubkväll också,men det ser svårt ut måste jag säga i nuläget.
Mvh janne.
Yamaha SRX440-79.
Yamaha SRV540-81
Yamaha SRV 540-82.
Yamaha Exciter SX-93
Yamaha SRV540-81
Yamaha SRV 540-82.
Yamaha Exciter SX-93
- Gunnar
- RETRO POLICE CREW

ja förfan, finns ju några gammel srx som behöver lite nya mods... hahaa
Det lät som att det var inte många som hadde bokat sovplast heller, ska alla dra hem efter skoterturen?
Det lät som att det var inte många som hadde bokat sovplast heller, ska alla dra hem efter skoterturen?
ET250 turbo
Vmax4 turbo
EX500F/A Dragrace
Snö: 6.07sek/128 @150m
Gräs: 6.58sek/124@152m
Snö: 8.01sek/132@201m
Bästa 60fot: 1.74
Idag ska vi åka "veteransträckningen" då vi har utflykt till Vebomark.
Ska kolla upp skogsbeståndet när jag passerar,för att meddela de lokala skogsbolagen den beräknade mängd fura som ska falla efter "SWESLED:S o MADKOFFES:s framfart.
Dom har tydligen lagt upp taktiken redan:
-koffe,jag tar det övergrova o slutavverkningen.
-Swesled,jag tar gallringen om du fixar resten.
Ett firmanamn är också registrat såg jag i senaste numret av Skogsägarna.
Swekoff Logging.
Mvh Janne
Ska kolla upp skogsbeståndet när jag passerar,för att meddela de lokala skogsbolagen den beräknade mängd fura som ska falla efter "SWESLED:S o MADKOFFES:s framfart.
Dom har tydligen lagt upp taktiken redan:
-koffe,jag tar det övergrova o slutavverkningen.
Swekoff Logging.
Mvh Janne
Yamaha SRX440-79.
Yamaha SRV540-81
Yamaha SRV 540-82.
Yamaha Exciter SX-93
Yamaha SRV540-81
Yamaha SRV 540-82.
Yamaha Exciter SX-93
Inte visste jag att du är får-ägare,borde du ju vara när du har två vall-hundar gåendes på ägorna...srxjanne skrev:Om nån blir för stökig så har jag ju en inhängnad hundgård.............med två inneboende schäfrar,som säkert ser fram emot ett besök![]()
Mvh Tigger "husse till Oliwer 56 cm & 40 kg" Å så 2 hundbrudar
Katter har vassare klor...
Arctic Cat El Tigre' 6000 Worlds fastest production sled -80
Arctic Cat El Tigre' 6000 Worlds fastest production sled -80
Haha... Vi kanske ska sälja det vi avverkar och skänka pengarna till RSFsrxjanne skrev:-koffe,jag tar det övergrova o slutavverkningen.
Swekoff Logging.
Mvh Janne
Ski-doo Everest 464 L/C -81
B
B