Lite försenade, men nu finns det en del bilder på min hemsida Inte jättenöjd med dem, det svaga ljuset medförde en del brus och mjuka kanter (visst är det lätt att skylla på annat än en själv ) Men här har ni några stycken i alla fall :
Fina bilder!
Undra hur mkt dom hade tjatat på killen med interceptorn att han skulle vara med ? väldigt kul iaf att få se även sånna rariteter, synd dock detdär med strulet samt att de va ruskigt många maskiner i stora L/C som gav upp.
Fast det är klart grejjerna blir väl inte så tillförlitliga då dom är 30 år och över med en så pass hög effekt.
Tummen upp för ett skitroligt och spektakulärt evenemang!!
Jag är glad att ni gillar bilderna Jag hade gärna lagt ut dem redan igår kväll men jag kände mig bara helt slut redan vid 22:30 tiden, och sen hade en tid att passa i stan idag ...
Jag kan väl erkänna att jag inte såg alla kvalrepor heller, jag frös helt ärligt och var tvungen att söka skydd två gånger för att dricka och äta något varmt
Gunnar skrev:bilder på den tre cylindriga GPXen skulle jag villja se, depå bilder
Vi får väl tjata lite på Magnus (Mretro) så han lägger upp en liten byggtråd här på forumet nu när han lix lovat frun vara inne från garaget på kvällarna.
Kan erbjuda en liten bild från vår egen "Ovalträning" så länge =)
RetroR skrev:
Vi får väl tjata lite på Magnus (Mretro) så han lägger upp en liten byggtråd här på forumet nu när han lix lovat frun vara inne från garaget på kvällarna.
Det måste vi göra. Det är verkligen ett kanonbygge!
Gunnar skrev:bilder på den tre cylindriga GPXen skulle jag villja se, depå bilder
oj vad man har kollat på polaris motorn ett antal gånger om den skulle passa i ett yamaha chassi... nu vet jag att den gör de
Så fram me byggbilderna nu på de här fräna bygget....