Släng iväg en kommentar om ni vill

Tackar:), japp använder mig av ett program som heter exhaustcalculator2Lemmy Kilmister skrev:Låter intressant! Har du program själv för att räkna ut pipor?
Ladda gärna upp någon bild på skönheten.
jajjamen. kommer mer bilder ikväll, eller imrron:)Beretta skrev:Kul med Ockelbos.
Mer bilder
Det är en 80atrioman75 skrev:Är det en 79a?Började min skoterkarriär på en 80as 300S,kommer ihåg att den gick ganska bra i lössnön.
Byggt ett antal stycken till moppeder, och dom har fungerat grymt braLemmy Kilmister skrev:Har du testat att bygga pipa efter exhaustcalculator2 någon gång? Tänkte om du vet att det fungerar bra? Har programmet på datorn jag med, funderar på att göra en pipa.
DME skrev:Jag är intresserad av att köpa den långa mattan om du bygger om till kort![]()
/Danne
070-3635374
Bygger du om den till kort, eller skaffar en kort så behöver du inte gå på gym iallafallDennisL skrev:Det är en 80atrioman75 skrev:Är det en 79a?Började min skoterkarriär på en 80as 300S,kommer ihåg att den gick ganska bra i lössnön.okej låter gött, men är sugen på att bygga om den till en kort
hahatrioman75 skrev:Bygger du om den till kort, eller skaffar en kort så behöver du inte gå på gym iallafallDennisL skrev:Det är en 80atrioman75 skrev:Är det en 79a?Började min skoterkarriär på en 80as 300S,kommer ihåg att den gick ganska bra i lössnön.okej låter gött, men är sugen på att bygga om den till en kort