Bildreportage från Lövångerträffen 2011 från Norran.

Lägg upp bilder eller filmer på fräna skotrar
srxjanne
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Kontakt:

Bildreportage från Lövångerträffen 2011 från Norran.

Inlägg av srxjanne »

http://norran.se/nyheter/norrochvasterb ... 134257.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvh Janne.
Yamaha SRX440-79.
Yamaha SRV540-81
Yamaha SRV 540-82.
Yamaha Exciter SX-93
vmax550

Re: Bildreportage från Lövångerträffen 2011 från Norran.

Inlägg av vmax550 »

m@dkoffe skrev:Och dom bilderna är bra?
Tacka vet jag våra fotografer på Retroskoter. :thumbright:
Verkar som att dom har anställt fotografen från Trafikmagasinet i Falun
I ett reportage från bilsalongen i Geneve kunde man på sin höjd få se en inzoomnig av en blinkers ,ett tändningslås eller kanske
en backspegel.......... suck!!
Användarens profilbild
marino carlsson
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Kontakt:

Inlägg av marino carlsson »

Världens uslaste reporter/fotograf tackar också för en fantastiskt trevlig helg i Lövånger. Med mitt 2,45 meter långa objektiv är det väldigt svårt att få några överblicksbilder utan att sitta i en helikopter och med skruvningar och jobbet i pulkan fanns inte energi över att flyga runt å fota så mycket så det blev inte många bilder tagna. Efterlyser därför med ljusets hastighet någon/några bilder högupplösta med ok skärpa att få använda till reportaget i tidningen Snö Skoter. Deadline var för 2 månader sedan så jag hoppas att någon kan göra en insats för Jannes skulle om inte för min och skicka mig en bild eller 2 på marino@retroevent.se snarast möjligt. Har lite mingelbilder så skulle vilja ha från körningen antingen i skogen eller efter sjön. Att någon skulle ha en bild av karavanen efter isen vågar jag inte ens drömma om men om så är fallet är det mycket välkommet.
http://www.retroevent.se

Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
Användarens profilbild
marino carlsson
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Kontakt:

Inlägg av marino carlsson »

marino carlsson skrev:Världens uslaste reporter/fotograf tackar också för en fantastiskt trevlig helg i Lövånger. Med mitt 2,45 meter långa objektiv är det väldigt svårt att få några överblicksbilder utan att sitta i en helikopter och med skruvningar och jobbet i pulkan fanns inte energi över att flyga runt å fota så mycket så det blev inte många bilder tagna. Efterlyser därför med ljusets hastighet någon/några bilder högupplösta med ok skärpa att få använda till reportaget i tidningen Snö Skoter. Deadline var för 2 månader sedan så jag hoppas att någon kan göra en insats för Jannes skulle om inte för min och skicka mig en bild eller 2 på marino@retroevent.se snarast möjligt. Har lite mingelbilder så skulle vilja ha från körningen antingen i skogen eller efter sjön. Att någon skulle ha en bild av karavanen efter isen vågar jag inte ens drömma om men om så är fallet är det mycket välkommet.
Var inte så hård mot fotografen för Norran. Dagstidningar har en tendens att fota lite mycket detaljbilder men bilderna är inte usla. Motivet kanske inte faller er i smaken men fotot är bra. Vi skall vara glada att vår verksamhet får så mycket uppmärksamhet som den får och att gallskrika över att bilderna inte är vad man förväntat sig gör nog ingen mera sugen att fota. Det går säga med lite bättre valda ord. Typ att det vore önskvärt med lite mer överblicksbilder och mer bilder där skotrarna fick synas i sin helhet.
http://www.retroevent.se

Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
srxjanne
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Kontakt:

Inlägg av srxjanne »

Hehe,Lövångerträffen 2011 ligger som 3:a på mest lästa på Norrans hemsida denna vecka :D :thumbright:

Mvh Janne.
Yamaha SRX440-79.
Yamaha SRV540-81
Yamaha SRV 540-82.
Yamaha Exciter SX-93
Ockeltric

Inlägg av Ockeltric »

Verkar vara en hur lyckad tillställning som hälst!!! :thumbright: :thumbright:

måste besökas och upplevas nästa gång !! ser ut som blåröken e godare i Lövånger!!

// " Nothing stops the oldies" ;)
Skriv svar