Äntligen, efter ett antal bakslag med mera är Doris nu med startmotor!!
Det har varit en hel del pyssel framför allt trångt!
Jag vill samtidigt passa på att tacka de kamrater som bistått med glada tillrop, delar samt annat användbart!
Tillhör brödraskapet Laser 440+
Snart utan fast telefon
Underdogs Racing Fan Club
Snart kom Telia å rullar upp telefonledningen och kvar blir väl bara dike som den låg i
JEp!! Känns gott... fast det är fortfarande en liten detalj detalj kvar.
Returfjädern som trycker tillbaks drevet, den har tyvärr sett sina bästa dagar och passerar snart sista förbrukningsdag.
Därför skulle jag bli väldigt glad om någon här på forumet, som har en dylik och kan avvara den, hör av sej.
Axeldiametern är 12 mm.
Snart utan fast telefon
Snart kom Telia å rullar upp telefonledningen och kvar blir väl bara dike som den låg i
Det är ju ruskigt bekvämt med elstart...
Men det känns inte rätt att "modda" Pärlan så jag får väl nöja mig med vad LaserLAdy sa:
Nu har du ju bara en Laser som du måste dra i gång!!
Snart utan fast telefon
post på väg .. hoppas du har mer tur med dom än mig.. har tappat bort 2 paket i ånge .. höger sida med packningar till toppen.. och en kolv .. resten behagade dyka upp
"Hellre pipa och portat i skogen..
Än pippad och portad på krogen."
Turen stod oss bi!! Fjäder i kuvert fanns i låddan när jag om hem i dag
MAnge Takk!!!
Ånge är ökänt!!! Av någon underlig anledning blir paket till "oss" som kommer söderifrån liggandes där i minst ett dygn!! Ingen förstår varför, inte ens posten själv!
Snart utan fast telefon